Familj

Vi lägger stor vikt i att bibehålla nära, rak och tydlig kontakt med våra familjer, detta genom daglig direkt kontakt samt digital kommunikation te.x via förskoleappen TYRA. Vi bloggar även därigenom för att delge vår undervisning och tillvaro tillsammans med barnen på Nyfiken. Utöver detta bjuder förskolan även vanligtvis in vårdnadshavare till event en gång i månaden; föräldramöte, frukost, café eller till våra traditioner som sommarfest och fixardag.

Vi hoppas på att komma igång med det igen så fort pandemin är över. Alla familjer erbjuds i dagsläget digitalt inskolnings-, utvecklings- och extra samtal (vid behov) under läsårets gång.

Marie, vårdnadshavare:
”Världens bästa förskola!”

Sofia, v​årdnadshavare:
”Tack Nyfiken för att ni inspirerar våra barn, dag ut & dag in!”

Sandra, v​årdnadshavare:
Tack för att ni fick oss att uppleva kärlek på förskola! Hur det ska kännas att lämna sitt barn i någons trygga händer!”

Nadia, v​årdnadshavare:
”En trygg och kreativ plats för både barn och föräldrar ❣ Ni är bäst!”

Gregor, vårdnadshavare:
Vi la ner mycket tid på att hitta denna underbara förskola som har helt fantastiska pedagoger (vi besökte 6-7 till förskolor i området som vi blev tipsade om men ingen var i närheten av Nyfiken)”.